Animals/tr

From Raft Wiki
Jump to: navigation, search
Goat.png
Hayvanlar
Type
Animals

Raft'ta değişik çeşitlerde Hayvanlar bulunmaktadır. Hayvanlar oyuncu için bir Tehdit unsuru olabileceği gibi oyuncu tarafından yakalanıp evcilleştirildikten sonra salında beslenebilecek Çiftlik Hayvanları da olabilirler.

Düşman[edit | edit source]

Saldırgan hayvanlar, birkaç Oyun Modu haricinde (Yaratıcı ve Barışçıl oyun modları), oyuncuya gördükleri yerde saldırırlar. Birçoğu oyuncuya hasar verirken bazıları sadece oyuncuyu rahatsız eder. Saldırgan hayvanların büyük çoğunluğu öldükten sonra kafalarını düşürür. Oyuncu bu kafaları giyebilir ya da duvara asabilir. Saldırgan hayvanlara Raft macerasının birçok yerinde rastlanılabilir.

Hayvan Açıklama
Bear.png Ayı Ayılar, Yaprak Dökmeyen Ada ve Balboa Adası'nda bulunur.
Bee Swarm.png Arı Sürüsü Arı sürüleri Yaprak Dökmeyen Adalarda ve Balboa Adası'nda bulunurlar ve Sweep Net kullanarak yakalanabilirler.
Lurker Head.png Lurker Lurkerlar, Vasagatan gemi enkazında ve Tangaroa'da bulunurlar.
Mama Bear.png Anne Ayı Anne Ayı ile Balboa Adası'nda palanın bulunduğu mağaranın girişini korurken karşılaşabilirsiniz. Yine de, Anne Ayı 5 yaban mersini kullanılarak oradan uzaklaştırılabilir.
White Screecher.png Beyaz Screecher Beyaz Screecherlar ile Karavan Adası'nda, oyuncunun başına kaya atmaya çalışırken karşılaşabilirsiniz.
Poison-Puffer.png Zehirli Kirpi Balığı Zehirli Kirpi Balığı, büyük adalarda sualtında bulunur.
Screecher.png Screecher Screecherlar ile büyük adalarda, oyuncunun başına kaya atmaya çalışırken karşılaşabilirsiniz.
Seagull.png Martı İki adet martı salın üzerinde uçar ve patatesleriniz ile turplarınızı saksılardan yemeye çalışırlar.
Shark.png Köpek Balığı Köpek balığı salı su altından takip eder ve bazen salın parçalarına saldırır.
Warthog.png Yaban Domuzu Yaban domuzları, büyük adalarda bulunurlar.
Mudhog.png Çamur Domuzu Çamur domuzları Karavan Adası ve büyük adaların Çöl Biyomları'nda bulunur.

Çiftlik Hayvanları[edit | edit source]

Çiftlik hayvanları saldırgan değildir ancak evcilleştirilmedikleri takdirde oyuncudan kaçmaya eğilimlidirler. Sadece büyük adalarda bulunurlar. Oyuncu Ağ Fırlatıcı kullanarak çiftlik hayvanlarını yakalayabilir. Çiftlik hayvanları, sala yerleştirilmeli ve Çim Arsalar ile beslenmelidirler.

Hayvan Açıklama
Clucker.png Clucker Clucker, yumurta veren küçük bir kuş türüdür.
Goat.png Keçi Keçi, kova kullanılarak sağıldığında Süt Kovası verir.
Llama.png Lama Lama, Makas ile kırkıldığında Yün verir.